середа, 22 квітня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені осмислити, як учні можуть самостійно спрямовувати себе у навчанні, а саме:

  • учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
  • вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
  • перехід процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
  • учитель може планувати навчальний процес, враховуючи різні модельності, включаючи візуальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів
  • учні мають бути активними у власному навчанні;
  • задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

У цьому модулі я обговорила з учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорила , як допомогти учням стати само спрямованими в навчанні. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології.
Я переглянула свій План вивчення теми, внесла  до нього деякі зміни.

Немає коментарів:

Дописати коментар